Letos jsme pojali čarodějnice trochu jinak. Seznámili jsme se s tvorbou Pabla Picassa a zaměřili se na jeho portrét.
Pomocí myšlenkové mapy a indicií děti poměrně snadno odhalily, o kom si budeme povídat. Zaměřili jsme se na portrét, a to na jeho propozice.
Protože jsme slavili čarodějnický den, zkusili jsme si portréty čarodějnic tak, jak by je mohl ztvárnit Pablo Picasso.
Ve třídě bylo 15 žáků ze 4. a 5. ročníku, pracovali jsme technikou suchého pastelu.
Pomocí myšlenkové mapy a indicií děti poměrně snadno odhalily, o kom si budeme povídat. Zaměřili jsme se na portrét, a to na jeho propozice.
Protože jsme slavili čarodějnický den, zkusili jsme si portréty čarodějnic tak, jak by je mohl ztvárnit Pablo Picasso.
Ve třídě bylo 15 žáků ze 4. a 5. ročníku, pracovali jsme technikou suchého pastelu.
Komentáře
Okomentovat